نقل خاطره از دیدار با آیت الله جوادی آملی

تعدادي از دانشجويان دانشگاه‌ علامه طباطبائي، دانشگاه شهيد عباسپور و عده‌اي از طلاب مشهد روز پنجشنبه 12 آذرماه با آيت الله جوادي آملي ديدار و گفتگو كردند.
مطالب زیر به نقل از آقای مجتبي كشوري که یکی از دانشجويان حاضر دراین ديدار بوده است ، نقل می شود :

آيت‌الله جوادي آملي در ابتداي اين ديدار به بيان مباحث اخلاقي پرداخت و در آغاز سخنان خود با بيان حديثي از امام هادي(ع) مبني بر اينكه "دنيا دار تجارت است، عده‌اي سود مي‌كنند و عده‌اي هم ضرر مي‌كنند " به بحث پيرامون جهاد اصغر و جهاد اكبر پرداخت و اظهار داشت: جهاد اصغر مبارزه با شيطان بيروني است و انسان بابد با آن شيطان بيروني مبارزه كند.

آيت‌الله جوادي آملي همچنين با بيان اينكه جهاد اكبر جنگ با شيطان دروني است، تصريح كرد كه در اين جهاد شيطان اسيري مي‌خواهد كه سوار آن شود.سپس آيت‌الله جوادي آملي در ادامه اين ديدار به تفسير خطبه 215 نهج‌البلاغه پرداخت.

آيت‌الله جوادي آملي در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان حاضر در جلسه مبني بر اينكه شائبه‌ و شايعه‌هايي مطرح شده مبني بر اينكه حمايت جنابعالي از مقام معظم رهبري بعد از انتخابات نامحسوس شده است، تأكيد كرد: شما اصلاً به اين حرف‌ها توجه نكنيد و اصلاً اين‌طور نيست.

آيت‌الله جوادي آملي همچنين در پاسخ به پرسش يكي ديگر از دانشجويان مبني بر اينكه نظر شما در مورد قانون‌شكني سران اغتشاشات اخير چيست؟ گفت: شما بايستي در اين خصوص به سخنان مقام معظم رهبري توجه كنيد و گوشتان به حرف‌هاي ايشان باشد و ببينيد كه ايشان چه مي‌گويد.

آيت‌الله جوادي آملي در پايان سخنانشان براي موفقيت دولت در حل مشكلات اقتصادي مردم دعا كردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای درج نظر درباره ی این مقاله
ابتدا در قسمت نظر به عنوان: گزینه نام / آدرس اینترنتی:
را انتخاب و پس از تکمیل آن ، نظرتان را در کادر زیر درج فرمائید