خاطره ی جالب 16 آذر 1388


متاسفانه روز گذشته (16 آذر 1388) دانشگاه اميركبير شاهد حضور يك فرد غيردانشجو در اين دانشگاه براي ايجاد التهاب و اغتشاش بود.
وی که دانشجوي ورودي سال 83 رشته كشتيراني دانشگاه اميركبير بوده است ، با گذشت 11 ترم از زمان تحصيلش تنها توانسته بود 70 واحد درسي پاس نمايد و طی چند ترم متولی معدلش زیر 10 بوده و از این رو از دانشگاه اخراج شده است.
فرد مذکور به همراه دو دانشجوی دیگر ، به خاطر انتشار نشریات موهن علیه ائمه اطهارعلیهم السلام در دانشگاه امیر کبیر، سابقه 15 ماه حبس در پرونده خود دارد.

برابر خبرهای منتشر شده در روزنامه های کثیرالانتشار وی از اعضاي طيف غيرقانوني و افراطي علامه است كه غير از راديوها و تلويزيون‌هاي بيگانه ، با گروهك تروريستي منافقين در ارتباط بوده و اغتشاشات در دانشگاه‌ها را ساماندهي مي‌كند.

سايت خبرنامه اميركبير متعلق به اين طيف افراطي توسط فردي به نام "ر.ي " از عناصر وابسته به گروهك تروريستي منافقين اداره مي‌ شود و اعضاي اين طيف نيز غير از اين گروهك تروريستي ، با گروهك‌هاي تجزيه‌طلب همچون پژاك در ارتباط هستند.

این دانشجوی اخراجی که از ليدرهای اصلي اغتشاشات روز 16 آدر در دانشگاه اميركبير بود ، قصد داشت با لباس زنانه فرار را به قرار ترجیح دهد که توسط نیروهای انتظامی شناسایی و دستگیر شده است.

تصاويري از لحظه فرار وي از دانشگاه اميركبير با پوشش زنانه بر روی سایت های اینترنتی و برخی روزنامه های کیثرالانتشار درج شده است.

امید است قوه قضائیه برابر قوانین مجازات های اسلامی با متخلفین رفتار نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای درج نظر درباره ی این مقاله
ابتدا در قسمت نظر به عنوان: گزینه نام / آدرس اینترنتی:
را انتخاب و پس از تکمیل آن ، نظرتان را در کادر زیر درج فرمائید