سخنان ‌آيت‌الله علم‌الهدي امام جمعه مشهد در اجلاس موتلفه اسلامي

‌آيت‌الله علم‌الهدي امام جمعه مشهد در اجلاس سراسري دبيران استان‌ها و شهرستان‌هاي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه ولايتمداري حزب موتلفه اسلامي در جريان انقلاب اسلامي ثابت شده است ، ‌اظهار داشت : حزب موتلفه اسلامي مي‌تواند كارگزار جدي و قاطع براي تداوم اصلاح مفاسد حاكم بر مسائل سياسي،‌اجتماعي و ... روز باشد.
وي با تاكيد بر اينكه بهترين عامل خط‌ گيري ما از قرآن است بيان داشت:‌ قرآن و عترت بايد محور هر انديشه و فعل سياسي ما باشد و هر حركت سياسي كه استنادي به قرآن و حديث نداشته باشد داراي حجت شرعي نيست.


آيت‌الله علم‌الهداي تصريح كرد: كساني كه با پيامبر اكرم (ص) بيعت كردند دو دسته هستند،‌افرادي كه از ناكثين هستند و بيعت شكني كردند و كساني كه بر بيعت خود با پيامبر پايدار ماندند.

وي افزود: خداوند در قرآن افرادي را كه از حكومت الهي ريزش كرده‌اند، كساني مي‌داند كه بيعت شكني كرده‌اند.


امام جمعه مشهد گفت: كسي كه به درجه بيعت‌شكني و ناكثين رسيد قابل بازگشت نيست، زيرا ريزش اين افراد به مرحله نكث رسيده و اتلاف نيرو، تضعيف قدرت و امكانات براي بازگرداندن آنها درست نيست.

وي ادامه داد: افرادي نيز كه به مرحله نكث نرسيده‌اند بايد با تمام قدرت آنها را برگرداند.


آيت‌الله علم‌الهدي با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات خاطرنشان كرد: در انتخابات مسئله اصلي براي دشمنان انتخاب دولت و رئيس جمهور نبوده بلكه هدف اصلي آنها مقابله با نظام و با ولايت فقيه بود.

امام جمعه مشهد تاكيد كرد: با كسي كه 12 بيانيه بر عليه نظام و ولايت فقيه داده نمي‌توان سازش كرد زيرا به درجه ناكثين رسيده و قابل برگشت نيست.

وي افزود: برخي كه در گذشته در جريان نظام وجود داشتند امروز در بلوك دشمن قرار گرفته‌اند اين افراد به مرحله نكث رسيده‌اند و قابل بازگشت نيستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای درج نظر درباره ی این مقاله
ابتدا در قسمت نظر به عنوان: گزینه نام / آدرس اینترنتی:
را انتخاب و پس از تکمیل آن ، نظرتان را در کادر زیر درج فرمائید