ديدار جبهه پيروان خط امام و رهبري با آیت الله العظمی مکارم شیرازی

هيئت رئيسه جبهه پيروان خط امام و رهبري در روز 21/08/1388 دیداری با حضرت آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي داشتند
در این ديدار معظم له اشاره به گزارشي كه از سوي آقاي عسگراولادي و مهندس محمدرضا باهنر ارائه شد، فرمودند: اين گزارش شما حكايت از دلسوزي، محبت و آينده نگري نسبت به انقلاب دارد.
ايشان اظهار داشتند: دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بسيار خوب بود؛ اما برخي مشكلاتي را هم به دنبال داشت که باید برطرف گردد.
معظم له تصريح كردند: بسياري از مسائل دنيا به گونه‌اي است كه خار و گل به هم آميخته‌اند، مهم اين است كه ماهرانه گل بچينيم تا خار به دستمان نرود و ماهرانه از كندو عسل بيرون آوريم تا نيش زنبور به دست ما نخورد.
حضرت آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي در بخش ديگري از سخنان خود به نحوه و تعريف مديريت پرداختند و تاكيد كردند: مديريت به اين معنا است كه عوامل مثبت را فعال و از عوامل منفي به صورت صحیحی پيشگیري كرد.
ايشان ادامه دادند: ما بايد درباره موضوع انتخابات چند نكته را مورد توجه قرار دهيم و آن اين است كه اگر حقيقت تلخي در برابر ما باشد صلاح اين است كه حقيقت تلخ را بپذيريم و چاره ای برای آن بیندیشیم؛ زيرا با نفي و نديدن، حقيقت تلخ از بين نمي رود و مشكل ما حل نخواهد شد.
حضرت آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي فرمودند: هم‌ اينك دو مشكل بزرگ در پیش رو داريم و هر قدر اين دو مشكل مهم باشد؛ ولي با عظمت ملت و انقلاب ما قابل حل است و مي‌توانيم بر اين دومشكل پيروز شويم.
ايشان تهديدهاي خارجي و مشكلات اقتصادي را دو مشكل مهم كشور دانستند و اظهار داشتند: امروز كشورهاي خارجي دست به دست هم داده‌اند و روز به روز متحدتر مي شوند؛ تصور نكنيم نخستين و آخرين مشكل آن‌ها با ما مساله انرژي هسته‌اي است كه بايد حل كنيم، آنها هر روز بهانه تازه ای می تراشند. تا زماني كه تسليم خارجي‌ها نشويم با ما مشكل خواهند داشت و حتي اگر مسأله انرژي هسته‌اي براي آن‌ها حل شود باز آن‌ها مسأله حقوق بشر، آزادي مطبوعات، ‌آزادي زنداني‌ها را پيش خواهند كشيد و حرف آخرشان اين است كه بايد اسراييل را به رسميت شناخت و همچنين منافع آن‌ها را در منطقه حفظ كرد، بنابراین باید هوشیار باشیم و هرگز تسلیم خواسته های آنها نشویم . ما بايد در برابر كشورهاي زورگوی خارجي قوي باشيم، اگر قوي بوديم مي توانيم حق مان را بگيريم و اگر ضعيف باشيم نمي توانيم به حق مان برسيم.
ايشان افزودند: مشكل دوم كشور ما مشكلات اقتصادي است كه براثر خشكسالي، بحران جهاني اقتصادي، و گاهی مديريت نادرست و همچنين هدفمند كردن يارانه‌ها بوجود آمده است.
معظم له با اشاره به ضرورت اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها، اظهار داشتند: طرح هدفمند كردن يارانه‌ها تحول مهمی است كه در اقتصاد واقع مي‌شود و حل اين مشكل به محيطي آرام و بدون تنش نياز دارد.
ايشان به طرح وحدت صفوف اشاره كردند و افزودند: وحدت برخلاف آن چه در برخي مطبوعات مي‌نويسند اين نيست كه ما با اغتشاشگران دست بدهیم؛ زيرا هيچ عاقلي وحدت با مخالفان نظام، رهبري، قانون اساسي و فريب خوردگان غربي را نمي‌پذيرد، وحدت تنها با كساني امكان دارد كه عقيده‌مند به نظام، استقلال واقعي كشور، عظمت و سربلندي اسلام، قانون اساسي،‌ رهبري و مرجعيت هستند.
معظم له فرمودند: نكند روزي پيش آيد و بگويند سخن از وحدت واقعی فتنه است؛ زيرا براساس روايات وارده در آخر زمان معروف و منكر جاي هم را تغيير مي‌دهند؛ اين كه سخن از وحدت را فتنه بدانيم مفهومش این است که ما اختلاف را نعمت مي‌دانيم؛ در حالي كه هيچ عاقلي اين سخن را نمي‌پذيرد.
حضرت آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي به روش وحدت اشاره كردند و اظهارداشتند: بايد بدانيم كه در انتخابات بسياري از وفادارن به نظام و انقلاب حضور يافتند و اينان هرگز مخالف انقلاب و نظام نيستند و بايد با آن‌ها وحدت داشته باشيم و سوء تفاهم ها برطرف گردد. و تدبير و شجاعت را مهم‌ترين مسأله در طریق وحدت دانستند.
ايشان تاكيد كردند: من هرگز نگران حمله خارجي‌ها و پيامدهاي هدفمند كردن يارانه‌ها نيستم؛ تنها تنش داخلي من را نگران می کند؛ اگر اين تنش وجود نداشته باشد همه مشكلات قابل حل است. ما در طول سي سال انقلاب اسلامي با مشكلات فراواني روبه‌رو شديم كه بزرگ‌ترين آن هشت سال دفاع مقدس و فتنه‌هاي مخالفان نظام و منافقان بود و هرگز آن‌ها را فراموش نكرده‌ايم و توانستيم به خوبي آن‌ها را پشت سربگذرانيم.
حضرت آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي در پايان به هيئت رييسه جبهه پيروان خط امام و رهبري فرمودند: اميدوارم سعي كنيد و دست به دست هم دهيد و درباره وحدت شفاف و روشن سخن بگوييد و مراد خود را به خوبي از وحدت و اصول آن بيان كنيد و طوري شود كه ديگر نگران تنش داخلي نباشيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای درج نظر درباره ی این مقاله
ابتدا در قسمت نظر به عنوان: گزینه نام / آدرس اینترنتی:
را انتخاب و پس از تکمیل آن ، نظرتان را در کادر زیر درج فرمائید