ویژگی های حزب الله در نگاه شهید رجایی

بسمه تعالی
اللهم‌ عجل‌ لوليك‌ الفرج‌ والعافيه والنصر واجعلنا من‌ خير اعوانه‌ و انصاره‌ والمستشهدين‌ بين يديه
عید نیمه شعبان عید ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر مهدی موعود ارواحنا لمقدمه الفداء و روز مستضعفین بر شما عزیزان مبارک باد
می دانید و می دانیم که همواره بایستی با ولایت باشیم تا عاقبت به خیر شویم و فراموش نکنیم که کسی که از ولی خود پیش بیفتد ، نابود می شود ؛ کسی که که عقب بماند ، گمراه می شود و تنها کسی رستگار است که همراه و تابع ولی جامعه خود باشد
ویژگی های حزب الله در نگاه شهید رجایی :
حزب الله آن هایی هستند که گمنام ، بی توقع ، بی ادعا هم در میدان نبرد حاضرند و جان خودشان را تقدیم می کنند و هم در کارخانه پاسی از شب گذشته ، تلاش می کنند ، در پشت میز آن قدر کار می کنند که فرصت و ساعت به آن ها سرزنش کند.
حزب الله آن هایی هستند که آگاهانه مراقب انقلابند ، پاسدار انقلابند و لیاقت دارند انقلابی را که خودشان بوجود آوردند ، خودشان حفظ کنند.
حزب الله دارای سازمانی نظیر سازمان های احزاب نیستند ، حزب الله به فرمان امام ، به فرمان روحانیت متعهد حرکت کرند ، انقلاب کردند و پاسدار و یار انقلاب هم هستند.
حزب الله نه تنها توقعی از انقلاب ندارد ، بلکه هنوز هم خودش را بدهکار به انقلاب می داند ، هنوز هم وقتی به جبهه می رود ، از شنیدن نام امام ، تمام وجودش به لرزه در می آید.
حزب الله یعنی مردان و زنان ، پسران و دختران آگاه و مسلمان و متقی که دقیقاً در خط امام هستند ، دقیقاً انقلاب را با تمام وجود بوجود آوردند.

۲ نظر:

  1. بطور کلی هر وبلاگی که من در بخش
    زنده باد مخالف من دارم رو لینک کردی

    شما به وبلاگ من تا به حال اومدی؟

    پاسخحذف
  2. سلام
    عزیزم
    ممنون که سر زدی منم لینکتو گذاشتم
    faryad123.blogfa.com

    پاسخحذف

برای درج نظر درباره ی این مقاله
ابتدا در قسمت نظر به عنوان: گزینه نام / آدرس اینترنتی:
را انتخاب و پس از تکمیل آن ، نظرتان را در کادر زیر درج فرمائید